Καλωσήλθατε στις Θεολογικές διαδρομές!

About me

   Είμαι η  Τζίνου Δήμητρα και είμαι καθηγήτρια κλάδου ΠΕ01  στο 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου.Υπηρετώ 30 χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση.Αγαπώ πολύ τη δουλειά μου και μου αρέσει να ενημερώνομαι για ό,τι καινούριο υπάρχει στην Εκπαίδευση. Προσπαθώ να χρησιμοποιώ τις Νέες Τεχνολογίες για να υποστηρίξω το μάθημά μου.

Αυτός ο ιστότοπος δημιουργήθηκε για να φιλοξενήσει τις δημιουργίες των  μαθητών μου! Είναι αφιερωμένος σε όλους τους μαθητές του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου, για τους οποίους είμαι υπερήφανη!



Οι βασικές αρχές των διδακτικών σεναρίων του μαθήματος είναι:
•Κονστρουκτιβισμός
•Συνεργατική μάθηση
•Συνεταιριστική μάθηση

Οι μαθητές οικοδομούν και ανακαλύπτουν  τη γνώση μόνοι τους.
Δε μαθαίνουν μόνοι τους. Μαθαίνουμε μαζί, γιατί είμαστε σε κοινωνία μάθησης.
Το μάθημα, δεν είναι πλέον μάθημα περιεχομένου, αλλά μάθημα διαδικασίας. Η γνώση δεν είναι  πληροφορία.  Οι μαθητές μαθαίνουν να ερευνούν.
Ο δάσκαλος συντονίζει τη μαθησιακή διαδικασία. Δε σκέφτεται τι θέλει να διδάξει, αλλά το  τι θα μάθει το παιδί (Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα).
Η μάθηση είναι αλληλεπίδραση. Ο μαθητής είναι μέρος του οικοσυστήματος. (Σα δέντρο στο δάσος). Ο δάσκαλος είναι ο μαέστρος.Οι μαθητές συνεργάζονται, συνθέτουν όμορφες εργασίες, τις αξιολογούν και μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν.

Για την υλοποίηση των διδακτικών  σεναρίων εφαρμόζονται οι μορφές διδασκαλίας: Διερευνητική,  Ομαδοσυνεργατική και η μέθοδος  Project.

                      Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση δεν είναι έλεγχος, ούτε αυτοσκοπός.
Εφαρμόζουμε τη διαγνωστική, διαμορφωτική και τελική αξιολόγηση. Αξιολογούμε ποιοτικά και όχι ποσοτικά. Δηλαδή πού ήταν πριν ο μαθητής και πού είναι τώρα.
Αξιολογούμε για παράδειγμα
Ø  Προσπάθεια
Ø  Ενδιαφέρον
Ø  Πρωτοβουλίες
Ø  Δημιουργικότητα
Ø  Συνεργασία
Ø  Σεβασμό κανόνων
Για να αξιολογήσουμε τις ομάδες χρησιμοποιούμε:
Ø  Την παρατήρηση
Ø  Ημερολόγιο αναστοχασμού από τα παιδιά
Ø  Ομαδικό γλυπτό
Ø  Αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση των ομάδων από τους μαθητές
Επίσης λαμβάνουμε υπόψη:
Ø  Εργασίες πέραν των σχολικών
Ø  Εργασίες με χρήση των εργαλείων web 2.0, και ανάρτησή τους στο edmodo, στο wiki και στο blog του μαθήματος
Ø  Αναφορές σχετικές με σχολικές δραστηριότητες
Ø  Ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης του μαθητή
Ø  Παρατηρήσεις ή προτάσεις του σχετικά με το μάθημα
Ø  Portfolio του μαθητή
Δύο είδη φακέλων μας είναι χρήσιμα:
Ø  Επίδειξης του καλύτερου υλικού
Ø  Παρουσίασης της προσωπικής ανάπτυξης του μαθητή. 
«Πιστεύω ότι είναι δική μας ευθύνη ως εκπαιδευτικοί όχι μόνο να προσφέρουμε τη χημεία αλλά επίσης να δίνουμε τη δυνατότητα και να ενθαρρύνουμε τους μαθητές να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν» Johnstone

Για ένα σύγχρονο σχολείο! Για ένα σχολείο του 21ου αιώνα! 

Καλή πλοήγηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις